پسرشب
پسرشب



مطلب عشق

 

 

 

 

 

چند مطلب عاشقانه
کسی به شوق تو می خواهد پرواز کند تو پروبالش باش کسی به شوق تو می روید تو آبش باش کسی از سوزش دل با تو سخن می گوید تو زبانش باش کسی تو را بی آنکه بداند جستجو می کند تو مقصد و مقصودش باش کسی تو را صدا می کند تو ندایش باش کسی تو را عشق می ورزد تو معشوقش باش

اولين كسي كه عاشقش ميشي دلتو ميشكونه و ميره . دومين كسي رو كه مياي دوست داشته باشي و از تجربه قبلي استفاده كني دلتو بدتر ميشكنه و ميزاره ميره . بعدش ديگه هيچ چيز واست مهم نيست و از اين به بعد ميشي اون آدمي كه هيچ وقت نبودي . ديگه دوست دارم واست رنگي نداره .. و اگه يه آدم خوب باهات دوست بشه تو دلشو ميشكوني كه انتقام خودتو ازش بگيري و اون ميره با يكي ديگه اينطوريه كه دل همه آدما ميشکنه مثه دل منو تو
تنهای تنها از جاده های خیال رویا ییم می گذرم به امید دیدار تو این تاریکی شوم مرا ویران کرد رویاهای مرا در غصه پنهان کرد نیست کسی که به من بیاموزد راه و رسم عشق را افسرده و ماتم زده تنها کنار رود کم آبی نشستم که نیست در آن زلالی فقط به امید دیدار تو
تنهايی را دوست دارم زيرا بی وفا نيست ... تنهايی را دوست دارم زيرا عشق دروغی در آن نيست ... تنهايی را دوست دام زيرا تجربه کردم ... تنهايی را دوست دارم زيرا خداوند هم تنهاست .. . تنهايی را دوست دارم زيرا.... در کلبه تنهايی هايم در انتظار خواهم گريست و انتظار کشيدنم را پنهان خواهم کرد
توی آسمون دنیا هر کسی ستاره داره چرا وقتی نوبت ماست آسمون جائی نداره واسه من تنهائی درده درد هیچ کس‌ نداشتن هر گل پژمرده ای رو تو کویر سینه کاشتن دیگه باور کردم آن را که باید تنها بمونم تا دم لحظه مردن شعر تنهائی بخونم

التماس به خدا شجاعت است اگر برآورده شود حاجت

است اگر برآورده نشود حکمت است

التماس به خلق خدا شرمندگي است اگر برآورده شود

منت است و اگر برآورده نشود ذلت است
 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





شنبه 8 بهمن 1390برچسب:,

  توسط پسرشب  |
 

 



صفای اشک وفای غم
night.boy007@yahoo.com


 

تصاویر عشقی
انیمیشن متحرک
فانتزی
اگه شکست عشق رو نچشیدی بخون
داستان
پسر عاشق
ساعت ویژه
شرط عشق
داستان زیبا و واقعی مارمولک عاشق
داستان واقعی
تک اهنگ های زیبا
به سلامتی . . .
عکس خودم

 

 آدمك ...
 بنال اي دل...
 عصاي سفيد ...
 امتحان عشق..
 ساقی
 عشق کاغذی
 عشق عشق عشق...........
 دورت بگردم
 دل خسته ها عاشقا دانلود کنین
 رفیق
 ولنتاین
 عشق کهنه
 کلام عشق
 داستان واقعی
 پسر عاشق
 پسری که عاشق...
 شکست....

 

ارديبهشت 1392
فروردين 1392
بهمن 1390
دی 1390

 

پسرشب

 


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان مرام غم صفای اشک و آدرس nightboy.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





عشق ماهی
پسر شب
کیت اگزوز
زنون قوی
چراغ لیزری دوچرخه

 

داستان
کیت اگزوز ریموت دار برقی
ارسال هوایی بار از چین
خرید از علی اکسپرس
الوقلیون

 

RSS 2.0

ورود اعضا:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 23
بازدید دیروز : 44
بازدید هفته : 67
بازدید ماه : 67
بازدید کل : 6094
تعداد مطالب : 63
تعداد نظرات : 10
تعداد آنلاین : 1




استخاره آنلاین با قرآن کریم